Energieke verhalenverteller gezocht.
7 oktober 2016
Wij zijn per direct op zoek naar een energieke verhalenverteller voor de rol van marketing stagiair in de nieuwe muzikale theaterproductie
Addergebroed.
Addergebroed: een niet eerder verteld verhaal over het rijke Drenthe.
Volgend voorjaar gaat deze nieuwe theaterproductie in première. Op dit moment schrijft scenarioschrijver en regisseur Koen van Dijk het script en Drents duo Tangarine de muziek. Het Noord-Nederlands Jeugdorkest (NNJO) begint spoedig met de repetities, evenals Tony Neef en zijn collega’s. Addergebroed wordt geproduceerd door Tresore Producties (bekend van Tick Tick Boom!).
Wat ga je doen?
Als lid van het marketingteam ga je helpen het verhaal van Addergebroed te vertellen, te delen en te verrijken. Met als doel zoveel mogelijk mensen een bijzondere theaterervaring te geven, én een nieuw perspectief op Drenthe. Jij zult je vooral richten op:
• uitvoeren marketingjaarplan en deze aanvullen met je eigen ideeën
• maken en plaatsen van relevante content voor de 5 doelgroepen, zowel on- als offline
• contact met de theaters waar Addergebroed gaat spelen
• meten van de resultaten en conclusies trekken uit de data
• (evt.) een eigen onderzoek
Wat vragen we?
• een zelfstandige, flexibele werker
• 3 dagen in de week beschikbaar
• commercieel talent
• goede pen
• energiek en representatief
• affiniteit met theater en cultuur
• (liefst) een connectie met Drenthe
Vertel ons meer over jou en jouw droomstage?
Nog liever stemmen we de inhoud van de stage op jou af. We kennen je nog niet, maar zetten graag jouw persoonlijkheid en kwaliteit in voor Addergebroed. Vertel ons wie je bent, wat je kunt en voeg ook je CV toe. Verras ons vooral. Stuur voor 31 oktober je bericht naar Marinus Pranger, publiciteit@tresore.nl. Vragen over de stage kun je ook aan hem stellen.
We hebben plek voor twee marketing stagiairs: een zal beginnen op 1 december 2016, de ander op 1 februari 2017. Beide stages lopen t/m juni 2017.
Download de vacature hier.